BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »
Glitter Words


Glitter Words

Wednesday, November 10, 2010

BZZZZ...

lately nie aku sibuk buat persiapan kawin....Oppps bukan aku yg nak kawin tapi adik aku..my bro.....bertandang rumah pmpuan kat perak 21.11.2010 nie...tu la tgh sibuk buat hantaran bagai...tema yg dipilih warna merah putih...kakak dia nie la yg buat yg lain tu hampeh..semua tak tau tangan bangku...bila suruh jek semua x tau..kekadang naik hot jgk aku...tapi aku paksa jgk diorg tolong aku buat(jahat tul aku nie....)..sbenarnyer bukan x tau tapi malas yg amat...aadoooi....letih tetiap ari balik dari keja layan si comel pastu mlm baru ade time masa dia tidooo nak buat hantaran & bakul nak kasi owg sebelah...letih la jugak tapi tak pe adik aku nak kawin nyer pasal aku sanggup lagi pun aku minat nak buat .....bila lihat hasilnyer baru rasa puas hati...wah...bangganyer...sape yg buat tu...(kakak dia la)...hehehhe..beranggan kena puji...perasan....yg berperasaan...hehehe...nanti bila dah siap aku upload pic dia so..boleh la korang nilai..hasil tangan aku.....;) wah lagi sekali beranggan...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...