BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »
Glitter Words


Glitter Words

Friday, August 26, 2011

LastDay Keje....." Selamat Hari Raya "



Hari nie last day aku keje ...aku ambik cuti selamat 4 hari bermula 29 Ogos hingga 6 Sept ...raya sakan la wei. Tahun nie giliran aku beraya di sini ...huhuhu....(dalam hati kalau beraya kat kampung kan best) nak buat mcmana kena la ikut giliran baru la adil yok....tapi raya kedua aku dah cabut blk kpg aku plak kans....Dikesempatan nie aku nak menyusun sepuluh jari ...(x cukup jari tangan, aku + jari jerami kakiku yang ada heheheh gurau jek...) nak mohon ampun dan maaf jika selama aku berblogger disini aku menggunakan bahasa2 yang x sepatutnya...hingga menguris perasaaan owg yang membacanya,,, dan kepada sahabat-sahabat seperjuangan ku aku juga ingin memohon maaf jika sepanjang persahabatan kita aku ade terkasar bahasa , tersilap kata.....terngumpat....terpukul...termakan....terambil.....dan mcm2 ter....la...aku pun dah terlupa....aku mohon ampun dan maaaaaafffffffffffffffffffff zahirrrrrrrrr & Batinnnnnnnnn..............:)
Pandu dengan selamat semoga kalian selamat sampai kekampung halaman and back to work ok....hayati pantun ini dengan berhemah....

Buah pauh ditengah bendang

Jadi dagangan ditengah kota

Saudara jauh datang bertandang

Bermaaf-maafan sesama kita

Sungguh rendang pohon rumbia

Tempah persingahan si anak kera

Ketupak rendang sudah tersedia

Jemputlah semua menjamu selera

Sungai disusur sehari-hari

Dalam gelap menangkap ikan

Kami menyusun sepuluh jari

Salah dan silap harap maafkan

Disisir diandam dengan cekap

Potong rambut pelbagai gaya

Puasa sebulan sudahlah lengkap

Kita menyambut Hari Raya

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...