BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »
Glitter Words


Glitter Words

Wednesday, June 20, 2012

Syukur Alhamdullilah


Syukur Alhamdullilah....Terima Kasih Ya Allah kerana memperkenankan doa kami....
Petang semalam balik dari kerja aku terus singgah ke farmasi zora...farmasi nie mmg fofular la kalau nak beli ubat demam manja2 yang tak perlu jumpa doktor kat sini la kami pegi klau nak beli ubat ....my MIL pun banyak jugak membeli ubat & jarum suntikan untuk kencing manis kat farmasi nie.....kira popular la dikalangan penduduk taman medan & taman2 yang sewaktu dengannya...ok straight to the point....aku pun singgah beli pregnant test kat sini dah lama dah aku tangguh nak beli tapi baru semalam aku berkesempatan nak singgah........saje je sorok malas nak gi ngan husb...pagi tadi bangun nak mandi gi keje aku pun capai pregnant test & tawakal ...kencing & terus test...wah memula satu garis keluar...pastu lagi satu garis timbul,....excited nyer aku masa tu mandi manda sambil tersenyum-senyum...tak sabar nak bagitau husb...masuk je bilik on lampu ...terus panggil husb ...bang..bang meh la sini tengok...husb aku pada mulanya cuak eh dah kenapa plak ngan bini aku nie...., then aku tunjukkan pregnant test tu kat dia apa lagi senyum sampai telinga la...Alhamdullilah...mudah-mudahan pregnant test tu tepat..balik keje hari nie kami decided nak gi klinik buat scan ..., Terima Kasih Ya Allah...Kami bersyukur dengan Kurniaan Mu yang tidak terhingga kepada kami...Amin Ya Rabbal Al-Amin...

2 comments:

feerairish said...

msti akak rase mcm nak lompat dlm bilik air bila thu pregnant kn kn kn...

N'daYu.. said...

aishhh...mane leh lompat dlm toilet ..cukup la akak dah melompat kat padang netball...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...