BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »
Glitter Words


Glitter Words

Wednesday, May 27, 2015

fuh dah bersawang.......

Assalamualaikum & good morning uols........lama dah aku tak update my blog...
tetiba pulak teringat kat blog aku yang comel nie....sekarang ini aku tengah menghitung hari untuk melahirkan khalifah Allah , usia kandungan ku dah 38 minggu. Menurut doctor aku dijangka bersalin pada 11 Jun 2015, gender my baby it's boy...sama dengan abg afiq....kesian kak aina x de kawan....x pe ye nanti kakak doakan lepas ni mama pregnant baby girl pulak ...ada lah kakak kawan...
Jumaat ni 29 Mei 2015 aku last kerja , aku ambil cuti bersalin awal....saja nak berehat-rehat kat rumah...., Memula mcm decided nak bersalin kat kpg...pastu mcm nak bersalin kat sini...entah la...kali ni mcm pening sikit.....at the last I decided nak bersalin kat Hospital Serdang....dah pergi servey kat mana Labour room...., tapi kali ni rasa macam berdebar2 nak bersalin....x kesah la...kat mana baby nak deliver...janji baby & mama sihat Waalfiat...awan-kawan tolong doakan kan semoga aku dipermudahkan urusan untuk melahirkan Khalifah Allah ni ye....ok...see you againt...bye....

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...