BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »
Glitter Words


Glitter Words

Friday, January 22, 2010

mY BesDay.....

ari nie umur ku berganjak setapak lagi maju kehadapan....
rasa cam x pecaya...nape x pecaya ek...(tetiba aku teringat iklan kat Tv3)
dah 28 thn aku idup dimuka bumi yang Mulia & bertuah ini...
terasa begitu pantas waktu berlalu.....
syukur Alhamdulillah
Allah berikan kesihatan dan Rahmat kepada Hambamu ini
ketabahan dan kesabaran dlm mengharungi liku dan ranjau dlm kehidupan...


pagi nie aku gi keje cam biasa...walaupun umur ku dah ber+...relax & cool jek as usual
tetiba aku ade nampak sesuatu yg ganjil kat atas meja ku yg comel tu....
nak tau apa dia ...jeng..jeng..jeng...jeng...jenggggggggggg.....












nie la dia....adiah from hyeera...so sweet...terharu akak ....
bukan ke ari tu akak minta ira hadiah FERrari...
takpe la....nie pun dah merah cam Ferrari gak...anyway thanks a lot lemon....muah..muah...muah


ari nie hp aku asyik berbunyi je...mendendangkan lagu aril..menatap matamu..tu ringtone sms aku...ramai kengkawan & family yg wish my besday....firstly tentulah from my husband..pasti anak buahku akma(bibik).., ina(baby),kak siti aminah(ibu), shahriah,my busu..,adik ku sahak..my mom, niza &jai, ann.. and my frenz kat opis...wah seronok nyer...jadi besday girl ...


yang paling bestnyer dapat present dari husband .....nak tau ape dia............................................................................................................................aha...nie dia .............





jam tangan ALBa...wah bestnyer.....(kalaulah tiap2 ari besday aku kan best...ceh..berangan plak) anyway thanks uols coz remember my besday...cayang korang semua muah ...muah..muah..cowchinchau...;)

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...