BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »
Glitter Words


Glitter Words

Tuesday, January 5, 2010

wELcoMe 2010 ...gOOd byE 2009...




Begitu pantas waktu berlalu...


mlm berganti siang...siang berganti mlm...


tetiba jek dah 2010...ber+ le usia aku...


rasa mcm x pecaya :)P ....umur ku dah mghmpiri ke angka 3O....


belum 3o tau ... lagi 2 thn..huhuhuhu.....


Azam aku tahun nie...nk dpt zuriat...lama dah aku berharap...semoga Allah makbulkan doaku & suami...tak sabar rasanya nak ade ank sendiri...x pe aku anggap ini semua dugaan dari Allah utk hambanya....aku akan b'usaha dgn lebih gigih lagi....


azam aku yg kedua nk meningkatkan keimanan & kesabaran.........semoga aku lebih sabar & tabah dlm mghadapi liku2 k'idupan....


Semoga apa yg kita aZaM kan akan termakbul...Amin....




2 comments:

nieyqshah's said...

betul betul betul....cepat tul mse erlalu kan...rse cm xcaye jer..umur dh nk masuk 30 thn...huhuhu..takutnye....

N'daYu.. said...

scary u....aku rasa mcm baru jek 21 thn..hihihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...