BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »
Glitter Words


Glitter Words

Friday, January 28, 2011

BeNGGanGGGGGGGGGG......



27.1.2011 4.35ptg
Benggang giler bila ade kete yg bodoh nie blok kete aku dah kau tau x de parking klau nak blok pun jgn la letak
Grear tu kat P …tak ke bodoh nama nyer tu kan…….aku mmg benggang giler ..aku siap gi buat announcement lagi..
Tggu dlm 10 minit baru si polan tu turun ngan muka x besalah …mintak maaf jauh sekali la..
Mmg kurang ajar kan…dah la ko blok kete aku pastu mintak maaf pun tak…
Nama jer dah tua tapi x de kesedaran sivik langsung…ape ko ingat ko bagus sgt la pakai kete ‘H’ boleh bla la…
aku geram betol nak jek aku calar kan kete kau ….nasib baik la ksabaran aku ade lagi…..klau x mmg dah kena la ….
* Peringatan – kalau nak blok kete owg jgn le tarik hand break atau pun letak gear P…ade PAHAM….

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...