BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »
Glitter Words


Glitter Words

Saturday, January 22, 2011

pUtaraN WakTu......

21.1.2011 Jumaat …
Umurku kini sudah menjangkau ke angka 29….mcm x percaya je..putaran waktu
Begitu pantas tanpa ku sedari angka 30 menyusul thn dpn InsyaAllah jika Allah panjangkan
Umurku. Di usia begini byk suka duka yg tlh aku lalui ….Alhamdullilah aku bersyukur kpdMu
Ya Allah kerana Kau kurnia kan kesihatan yg baik , kehidupan yg bahagia…dan aku juga
Berharap semoga tahun ini dan tahun2 mendtg Kau limpahkan RahmatMu kpd hamba mu ini
Kau tunjukkan kan la aku jln yg benar dan jln yg Engkau redhai….semoga aku menjadi
Khalifah yg berguna di dunia & akhirat….Amin..amin Ya Rabbal Al-Amin…

Celebrate wif bff ina@baby and sha kat McD alamanda....thanks my friends....muah..muah love u all....

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...