BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »
Glitter Words


Glitter Words

Wednesday, September 14, 2011

Bersemangat ko ye.....

Hari ini aku begitu bersemangat nak semak 'bundle" aku...hehehe...setelah 2 minggu x check disebabkan kemalasan dan keseronokan nak bercuti raya aku biarkan bundle ku bertambah hari demi hari......hajatku nak semak ini bundle dari hari isnin ku postponed hingga ke hari rabu...coz mood x elok .....korang ingat nak check bundle x perlukan mood ke....perlu tau..klau tak jgan harap la benda ala tu nak bergerak...tercongok la bundle tu disisi kanan meja aku....setelah berhempas pulas akhirnya...bergerak la sikit baki surat dlm bundle aku....aku berjaya mengeluarkan 16 keping surat. utk ke seksyen iaitu (sk) la kan...aku mmg suka klau (sk) nie ..kawan2 aku pun suka sgt klau surat masuk (sk) ...betol tak kawan2..klau setuju sila angkat kaki.....x pe walau pun jumlah nya x la sebesar mana tapi aku tetap puas hati......ape la yg aku merepek meraban nie....sbenarnya aku nak update and share pic raya tapi ..gambau semua kat dlm kamera my hubby x copy lagi...nanti la ye aku update pasal raya plak ..ok bye....chow chin chau....:::::)

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...