BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »
Glitter Words


Glitter Words

Wednesday, January 4, 2012

Firstday PA

Hari nie first time jadi PA ganti untuk SBR Dato' Azman Umar..perasaan jgn cakap la... nervous semua ada mulalah penyakit aku nie nak datang ...sakit perut rasa mcm memulas-mulas...macam2 yang nak dibuangnyer....ops....sorry...:) . Malam tadi siap mimpi lagi aku jadi PA kena marah sbb tak tau buat keje...hehehE .... kalau terlalu memikirkan ini la jadinyer sampai terbawak-bawak dalam mimpi.... scary u..... Pgi nie sebelum naik memulakan tugas yang diamanahkan aku baca doa dulu....takut jadi macam mimpi mlm tadi x nak ..x nak...x mo...
Pagi lepas minum aku terus naik atas jam 8.10 pg...pintu belum dibuka lagi sbb yg ade kuasa untuk pegang kunci adalah PA nya dan Dato' shj . so tunggu la dengan jantung yang berdebar-debar...dup..dap..dup..dap ..hampir jam 8.20 pg Dato' smpai....:) ...dengan muka ku yg manis..huahua manis ke...aku senyum la x perlu kata apa-apa...pastu bagi salam...and then memulakan tugas..Dato' orang nya baik dan peramah...mcm2 soalan yang dilemparkan pada aku tentang bf2.... senang berkerja dengan beliau...i lolike...statement x boleh bla...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...