BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »
Glitter Words


Glitter Words

Tuesday, January 3, 2012

Episod Baru tahun 2012

hari nie fist day keje...macam -macam yang terjadi....ade 2 perkara yang memeranjatkan aku...
yang pertama pagi-pagi member2 kat opis dah kecoh pasal aku kena transfer ke admin untuk buat cuti....cc pula dapat panggilan dari my bos for disscus ....cc pun dah boleh agak walaupun dia x tahu hal yang sebenarnya...cc mmg x nak lepaskan aku sbb maybe dia sayang kat aku huahuahua...tak la sbb aku lah org harapnya....wah..ceh..ceh x jugak sbb dah ramai staff yg bertukar so girls tinggal berapa kerat jek... .....x la...entah la sbb ape tapi yang pasti sbb aku boleh buat ape yang cc arahkan...........sbb aku nie SYMP...kan..InsyaAllah..
perkara yang ke-2 adalah aku kena ganti PA dato'...huahuahua kira naik pangkat la nie hehehe dulu PA Timbalan sekarang PA Dato' huhuhu....takut wei korang ingat aku suka sangat ke nak jadi PA ...dah terpilih nak buat macamana kan aku nie SYMP hehehe :) so esok adalah hari pertamaku..x tau macammana perasaan nie...nervous giler....Doa kan aku boleh mengharunginya dengan sempurna ye...tqvm

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...