BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »
Glitter Words


Glitter Words

Friday, February 3, 2012

aku stresss

ape yang aku cakap semuanyer salah...abis tu ko nak aku cakap macammana..????? eh..eh..kenapa ko letak benda ala tu kat tengah-tengah nie...nanti jatuh kena hempap baru tau..ke ko nak aku guna ayat yg macam nie...eh..eh...cantik nyer kenapa letak tengah-tengah...tolong alihkan kat tempat lain....sungguh plastik ayat itu.....aku nie jenis yg suka strait forward...kalu x suka aku cakap x suka bukan nak hipokrik macam sesetengah makhluk...mgkin cara aku tu agak kasar bunyinya....aku streeeeeessssssssssssssssssss

1 comments:

Anonymous said...

wowwwww...ayu dah hot ni.....
cool.....meh akak tiup angin kuat dari atas langit ni ek....cool you....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...