BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »
Glitter Words


Glitter Words

Friday, February 3, 2012

otakku letihhhhh.........

kadang kala aku rasa letih nak memikirkan hal-hal duniawi.. otakku terlalu letih dan minta untuk berehat...tapi selagi aku bernafas di muka bumi ini ....aku Terpaksa nak atau tidak kena jgk berfikir macam-macam hal....aku rasa stresss sgt........... kenapa la owg x leh nak memahami aku......macam2 benda dihentak dan dihenyakkan ke atas otak kepala ku....aku terpaksa mmerah segala isi perut otakku utk mengeluarkan idea...mmg la kata org idea x kan keluar klau x dipaksa ...tapi aku letiHHHH.....korang penah tak rasa macam ape yg aku rasa........aku rasa penat sgt.....rasa macam nak hentikan putaran waktu dan duduk seketika disuatu sudut untuk menenangkan jiwa ku yg serabut......serabuuuttttt la.....ape benda yg aku tulis pun aku serabutttt.....dah la ku pun letih jugak nak tgk muka komputer nie tetiap ari.....rasa nak terkeluar bijik mata aku tgk muka ko tetiap ari...otak aku penat...aku nak rest....

2 comments:

Anonymous said...

hai dinda...nape stress2 ni? relax k...jangan susah2 ati...take it easy......

N'daYu.. said...

ok kak....TQ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...