BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »
Glitter Words


Glitter Words

Saturday, March 31, 2012

~✿ Kegagalan bukan bererti ~✿

~✿ Kegagalan bukan bererti aku orang gagal, itu hanya bererti aku belum berhasil, ~✿..Kegagalan bukan bererti aku tidak mencapai apapun, itu hanya bererti aku sudah mempelajari sesuatu,
~✿..Kegagalan bukan bererti aku orang bodoh,itu hanya bererti aku punya keyakinan untuk mencuba
~✿..Kegagalan bukan bererti aku medapat malu, itu hanya bererti aku berani berusaha ~✿..Kegagalan bukan bererti aku ...harus menyerah kalah, itu hanya bererti aku harus berusaha lebih keras lagi
~✿..Kegagalan bukan bererti aku tidak akan berhasil, itu hanya bererti aku perlu kesabaran lebih banyak
~✿..Kegagalan bukan bererti Tuhan telah meninggalkanku, itu hanya bererti Dia memiliki gagasan yang jauh lebih baik.
~✿..Kegagalan bukan bererti aku tidak memiliki apa yang aku inginkan. itu hanya bererti aku harus melakukan sesuatu dengan cara yang berbeza untuk memilikinya,
~~~~✿copypastedrfbcantikehodohygpentingsayaadaygsyg~~~~~~~✿

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...