BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »
Glitter Words


Glitter Words

Tuesday, March 20, 2012

Perhimpunan Bulanan Mac 2012








Syukur Alhamdullilah dengan rezeki dan nikmat yang diberikan.....aku telah dipilih antara 3 pekerja cemerlang bulanan bagi Perhimpunan Bulanan Bulan Mac baru-baru ini....terima kasih kepada pihak yang terlibat dalam pemilihan ini dan tq jugak kepada my bosss yang nampak segala hasil kerja aku selama ini......walaupun banyak mulut2 yang berkata -ve...., kadang kala kata2 diorang amat memedihkan tapi aku anggap itu semua asam garam dalam dunia pekerjaan.... aku fikir +ve je...semoga +ve jugak akan datang pada diriku...dan kepada sahabat2 dan adik2 aku doakan semoga suatu hari nanti korang jugak akan dapat mencapainya...berusahalah untuk menjadi pekerja yang cemerlang dan berdisplin....ingat la kata-kata ku ini tiada seorang manusia pun yang sempurna tapi kita kena berusaha untuk mencari kesempurnaan itu...
~~~* usaha tangga kejayaan*~~~

1 comments:

Cik Tulip said...

tahniah kak......:) akak memang layak dapat....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...