BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »
Glitter Words


Glitter Words

Wednesday, August 15, 2012

Cuti hari raya......

lama ke korang bercuti raya???,,............aku cuti agak lama jugak la...walaupun kampungku hanya 2 jam perjalanan je..aku tetap nak bercuti lama sbb time hari raya la kita berkumpul beramai-ramai gi melawat sedara mara...al-maklumlah sedara belah mak & ayah ramai ...kadang kala ade jugak rumah yang kami tak sempat nak pergi....aku akan start bercuti mulai 17.8.2012 hingga 27.8.2012...hari selasa baru aku mula bekerja, klau dikira lebih kurang 10 hari gitu...,, bila time raya kami akan berkonvoi beramai2 untuk jalan raya...seronok sangat waktu itu....x sabar rasanya ....wlaupun dah meningkat ke alam dewasa...saat2 itu x kan pernah aku lupakan....
~~~i love my big family~~~

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...