BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »
Glitter Words


Glitter Words

Wednesday, August 15, 2012

SUSU UTK IBU

kali nie aku nak citer sikit pasal susu...sejak pregnant nie aku memaksa diriku untuk minum susu...wlaupun hakikatnya aku mmg x suka minum susu....tapi nasib baik la susu sekarang nie ada perisa coklat boleh la jugak tekak ku nie telan..., susu yang aku minum sekarang nie adalah Anmum Materna....semoga bayi ku sentiasa sihat, selamat serta sempurna ... InsyaAllah Amin....:) Alhamdullilah sampai hari nie aku masih berpuasa penuh...tapi ade masa aku rasa pening dan sakit kepala ,& termuntah mgkin sbb angin...dan aku harap sangat wlaupun aku berpuasa semoga bayi dalam kandunganku sentiasa sihat & selamat serta doakan mama selamat menjalani ibadah puasa dengan sempurna...hari nie usia kandungan ku dah mencecah 3 bulan lebih... lebih kurang 14 minggu..& hari nie jugak aku kena gi klinik for check-up..., doakan semoga bayi dalam kandunganku selamat...ye...amin :)

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...