BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »
Glitter Words


Glitter Words

Monday, February 25, 2013

Berurut...

Berurut dgn mck milah..
masuk ari ke 17 baru aku gi berurut...knpe lbat sgt?? mmg blk tu dah book ngan mak bidan tu...tapi dia sibuk dia pergi kedah time aku blk kpg tu so kena la tunggu mck tu blk....berurut 3 hari...siap mandi anak & ibu + sengkak...dan buat tangkal sawan utk baby...
bab berurut aku boleh tahan lagi...sbb mck ni urut x le kuat mana...tapi yg aku x leh tahan time dia pakaikan bengkung...sesak nafas aku...nak duduk punya la azab...dah mcm mumia...tegak jek bdn aku...hari pertama aku pakai smpai pkl 6 lebih...hari kedua pkl 2.30 ptg aku dah buka...x tahan...perut aku jadi gatal2 sbb terik sgt dia cerut...smpai terjatuh time aku nk bgun kat rumah mck tue...diorg ingat aku nk pitam...tapi sebenarnya bengkung tu yg terlalu ketat & kain batik aku yg labuh tu yg buat aku tersungkur...Alhamddullilah x kena tempat bara mck tue...sikit lg ...syukur sgt2...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...