BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »
Glitter Words


Glitter Words

Tuesday, February 5, 2013

Lastday kerja....

Salam dan selamat pagi semua....hari ini aku lastday kerja...aku akan bercuti selama 90 hari...cuti bersalin....
walaupun belum bersalin lagi aku ambil cuti awal 5 hari dari due date aku iaitu 10 Feb 2013...due date betul2 jatuh pada tahun baru cina...mengikut kalendar cina tahun nie merupakan tahun ular.....
dikesempatan ini aku ingin memohon ampun dan maaf jika selama kita berkawan ini aku ade menguris perasaan uols semua....doakan aku & baby selamat dan dipermudahkan bersalin ye....Jasa baik korang tak dapat aku nak balas...
sehingga berjumpa lagi jika diizinkan Allah S.W.T aku akan naik kerja pada 7 Mei 2013.....mesti korang akan rindu kat aku kan..kan..kan...huahuahua...perasan plak aku nie...ok selamat bertugas ye kawan-kawan...by..love uols ketat-ketat....:)



***ps/ buat cik tulip : jangan stress2 sgt...buat apa yg termampu jek.......

2 comments:

Cik Tulip said...

huhu...rindu nyer lah kat akak...dah xde org nak layan ila dgr luahan perasaan...huhuhu

N'daYu.. said...

sabar la cik tulip...lg sebulan akak masuk kerja...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...