BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »
Glitter Words


Glitter Words

Tuesday, July 30, 2013

Pengalaman Bersalin (part 1)


8.2.2013 jam 1.30pg - tiba-tiba aku rasa mcm sakit perut nk terberak...aku bgun terus ke toilet...mbuang skit...pastu aku baru nk lelapkan mata sakit itu dtg semula...memulas-mulas...aku tahan...dlm 15 minit sekali sakit lg...aku tahan lg..mmg x boleh nk tido lgsung...sampai la ke pkl 3.30 pg...aku rasa sakit nya lebih kuat lg...aku kejutkan husb ku bangun...dia pun tolong gosok2 perutku...tapi sakit tu tetap x mo reda...dia pun x boleh tido temankan aku yg kesakitan...aku suruh dia tido supaya x mgantuk dlm pkl 4 lebih dia tido...aku tetap x boleh lelapkan mata...sakitnya semakin menjadi2...kami decided nk gi hosp lepas subuh...pkl 6 husb aku mandi ...solat & terus beli sarapan...dia belikan aku nasi lemak ayam...biar ada tenaga sbum bersalin...lepas solat aku call mak kat kpg...bgtau aku dah sakit x tau la mgkin nk bsalin kot...mak pesan suruh makan dulu sebelum ke hosp...aku minta maaf kat mak & minta mak ayah doakan aku selamat bsalin dgn mudah...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...