BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »
Glitter Words


Glitter Words

Tuesday, July 30, 2013

Pengalaman Bersalin (part 3)

dlm pukul 11 dokt check ...bukaan baru 3 cm...dokt suruh tunggu...duduk lah aku & bakal2 ibu yg lain kat kerusi menunggu nama utk dipggil oleh dokt besar katanya...dokt yg lebih pakar agaknya...tapi kena tunggu 6 jam lg ..so pukul 5ptg la...giliran aku akan tiba... & tunggu masa utk bersalin
tepat pukul 12 tghri nurse pggil aku utk buat lg sekali CTG...bacaannya tetap sama...nurse masukkan air drip utk bagi baby gerak...katanya..maybe baby tengah tido...so masuk air bg baby bangun...Alhamdullilah bacaannya naik 158..159...162...dokt kata ok...
pukul 12 lebih...pihak hosp bg mkn...aku pun mkn la...wlaupun x sedap...tawar, biasa la kan mknan hosp...lepas mkn
pkl 3 lebih.. berborak dgn ibu2 yg bakal bsalin mcm aku...tetiba aku rasa mcm nk terkencing...baru tiga empat langkah menuju ke toilet....ada air meleleh ...rupa2 nya air ketuban aku  pecah...aku pggil nurse...& dia bg pad...& nk tgk warna air ketuban...aku pun tunjuk kat dia...sbb mmg aku pakai pantyline

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...