BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »
Glitter Words


Glitter Words

Tuesday, December 27, 2011

27 Disember 2011- SBPA

Alhamdulillah akhirnya...aku dah tandatangan borang SBPA dan Opsyen bersara....aku dah fikir dan setelah aku selesai membaca pekeliling perkhidmatan bil.11 tahun 2011 aku telah bersetuju untuk memilih skim yang baru ini....tapi untuk umur bersara aku masih kekal memilih 58 tahun...kerana ku rasa ketidaklaratan ku untuk bekerja bila aku dah tua nanti...sbb 30 tahun lagi untuk bekerja suatu waktu yang begitu pjg dan macam-macam boleh berlaku, entah kan ade insan ini lagi dimuka bumi ini atau pun tidak..semuanya Kuasa Yang Maha Esa....jikalau la umurku tidak pjg...aku ingin pemergianku disenangi oleh semua. wah macam nak tulis wasiat pulak da... korang dah sain ke????...fikir-fikirkan dan selamat menyain....:) ok bai....

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...