BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »
Glitter Words


Glitter Words

Friday, December 30, 2011

Two ladies only



ye..ye.. mmg tinggal aku berdua jek ngan alia ...girls lain bercuti dan macam2 emergency yang x dapat nak dielakkan......terasa sunyi kelu seribu bahasa untuk berkata-kata....ye la kalau nak kata pun ngan sapa ...??? nak cakap ngan fail2 & surat2 yang bisu & pekak ...erhmmmm.....x pe la aku tutup telingga guna earphone dengar hotfm lagi bagus ...boys mmg ade tapi diorg dengan dunia diorg la kan...mcm biasa ......otak ku mula berfikir macam-macam .....nak mkn ape???...nak keluar ke tak..???.x pun pegi je jenjalan kat depan nie ngan kak fatiha sbb kat depan opis nie ade buat "sesuatu" siap ade khemah bagai...aku pun x tau ape ke benda yang diorg nak buat...pagi tadi lalu ade jugak terpandang banner yg dipasang ditepi jalan rasanyer macam pesta buku dan.... entah la x berapa nak perasan apa yg ditulis...aku tanya bdk kat opis nie diorg cakap nak buat sambutan tahun baru...ye la kan tahun baru bakal menyelma 1 day only....the date was coming...jeng..jeng....jeng...



aku & husb ade gak rancang nak pegi tengok bunga api kat putrajaya nak bawa sicomel sayang ...dan kitorang nak stay kat my own house kat dengkil....rasa tenang jek kan ......only we...:)...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...