BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »
Glitter Words


Glitter Words

Friday, December 16, 2011

Jamuan Perpisahan & akhir tahun 2011

Hari ini baru lah kami berkesempatan nak buat jamuan untuk staff dah lama meninggalkan BF2...sebab terlalu busy sgt...dan terlalu membusy body sampai lambat nak buat...lagi satu save bajet....buat sekali utk 3 org ..kan jimat...mentang2 la aku nie bendahari semua aku nak cut off.....ye la kena la berjimat cermatkan....tak pe korang tak payah risau tahun depan owg lain plak jadi bendahari coz aku dah naik pangkat ....wah naik pangkat la kan...gantikan SU kak fatiha...pastu aku plak yg membussy dan pening kepala cam dia dulu...bila sampai time audit SU la yg byk keje...itu nak update ini nak tukar ...semua la nak dipikirkan....lepas nie my turn pulak tak tahu la macamana kelam kelibut aku nanti....so wait n see la ....
ok la...berbalik pada citer jamuan tadi ...aku order makan kat eizie catering services di seri kembangan , kalau korang berminat boleh la contact number nie ..en rosli 012-2283855, no bad la rasa pun sedap jugak...lain kali boleh la order lagi...menu kami pada jamuan itu adalah nasi briayani, ayam masak merah, kurma daging, arca timun, buah tembikai ,papadom & air laici..satu kepala RM10.00 kira berbaloi la kan...mana nak dapat catering sekarang nie yang murah dan sedap kan...jom layan gambar dulu....


tetamu yg dirai..aziz & kak fatiha..shahril lum smpai kami on dulu


kak mala ...macam nak berkawat...sedia...barisss sedia...




cenderahati sbg tanda kenang-kenangan...


aziz pun dapat jugak tau....walaupun keje kat sini 7 bulan jek...janji yuran bayau..dapat le..


chis kek sponser by pok nik..


makan time...muka-muka yang kelaparan...

kak ....why u face like that.????


potong kek


nie dia hadiah kak fatiha yg banyak ...smpai x cukup tangan...

ade budak...jep tlg pegangkan...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...