BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »
Glitter Words


Glitter Words

Monday, July 18, 2011

4 Days My MiL @ PPUM

Hari nie dah 4 ari mil kat hospital...ari sabtu dokt buat operation kecik tebuk kat perut my mil utk keluarkan nanah dari hati dia....tak tahu ape punca hati boleh bernanah tapi dokt cakap maybe sbb my mil berkebun & pegang tanah x guna gloves tu yg bakteria & kuman2 masuk kot....tu la kan dokt pun x boleh bagitau sbb2 yg sebenar tu cuma maybe...hanya Allah S.W.T sahaja yg Maha Berkuasa..
Tetiba aku teringat...sebelum my mil sakit terlantar ......ada la satu ari tu waktu petang dia suruh anak buah aku syahmi buang tanah pokok belimbing......sbb pokok tu dah mati katanyer...tapi aku tak sure la dia ade pegang tanah tu ke tak....pastu selang dua tiga hari dia terus demam & tak sihat smpai sekarang,,,,
Dokt masukkan tiub kat tempat yg ditebuk tu utk keluarkan nanah ...2 pack jgk la nanah tu berjaya dikeluarkan...warna dia mmg keruh sgt mcm air milo /teh pekat......
Semalam org melaka dtg melawat ...mck jenab & family...mck Jenab nie kakak my mil..... my mil sedih sgt mcm merajuk jek ngan kakak dia....ada satu ayat tu aku dengar dia ckp"ingatkan dah tak nak dtg tengok aku dah"
ye la mck jenab ckp nak dtg kena la tunggu anak2 bawak....klau x dah lama dia smpai sendiri..x payah nak tunggu ank2 dia....Pagi nie plak nak kena buat 1 lagi operation keluarkan baru hempedu.....semoga semuanya selamat amin.....

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...