BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »
Glitter Words


Glitter Words

Tuesday, July 19, 2011

Scary.....

Jumaat lepas aku cuti...naik sahaja keje ari isnin ada owg citer kat aku..ada sesuatu yg berlaku kat opis...."scary u" takut...seram pun ade gak...pastu aku gi tanya kat kakak cleaner kat opis nie...dia pun citer la ade mck cleaner tu nampak "sesuatu" .....pastu mula la aku dengan mcm2...ada la plak kata terdengar "sesuatu" waktu mlm2 nak balik ot...wah nertambah seram la wei.....pastu pg tadi plak dengar otai2 kat sini citer kat b2 ade owg nampak ........waaaaaaaaa......seram la dah la aku pepagi park kat situ.......choi la weiiiiiiiii..........
Ya Allah Ya Tuhanku Kau lindungilah hambaMu ini.....Hanya Kau Yang Maha Agung Lagi Maha Besar....amin...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...