BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »
Glitter Words


Glitter Words

Monday, July 25, 2011

HaTi BerBunGa-bUnga.....



kembangan bunga sekembang hatiku disaat itu....



wow suprise........perut dah kenyang mkn nasik lemak...kat opis ade buat mkn2 nak smbut Ramadhan

Al-Mubaraq...semua owg bawa "poklak" ...poklak =masing2 bawak makanan serba sedikit...sorang bawak telor ..sorang bawa sambal & sebagainya tu la poklak nama nyer...hehehe...aku pun baru tau ayat tu sejak keje kat sini.....lepas makan nak mulakan kan keje,,, telepon kat meja berbunyi.....panggilan dari kak ani admin dia suruh naik atas sekarang.....dia bagi satu surat utk aku & abg man...Alhamdullilah Syukur Ke Hadrat Ilahi aku dpt APC utk tahun 2010....Syukur sgt2.......terima Kasih kepada semua yg banyak membantu aku dlm kerjaya ini....especially to cc, my bos and all my freinds bf2 yg banyak bagi sokongan...tqvm..aku akan berusaha meningkatkan prestasi lagi...InsyaAllah.. Thank You Allah...muah..muah:)

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...