BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »
Glitter Words


Glitter Words

Wednesday, July 27, 2011

Mencari Kedai KeLengkapan Untuk BirthDay Party...

Fening la ...nak cari kedai yang ada jual kelengkapan untuk birthday party my lil princess . Aku nak cari kedai yang semua benda yg aku nak ada... dan yang penting murah dan berbaloi....hehehehe...ye la kan...ada la sesetengah kedai tu jual belon jek..nak topi dan benda lain nan hado.....susah la kan so kena cari kat tempat lain..kan susah tue... so aku pun memulakan lah ekspedisi meng "search" dalam ini internet untuk cari kedai part heaven...so ade la jumpa blog ibudamia.blogspot tapi kedai yg dimaksudkan tu jauh la plak kat Pusat Bandar Melawati tapi mmg best la kan kat kedai tu semua benda yg kita nak ada...seronok sgt bila baca blog tu tapi jauh la sgt...so aku search lagi kali nie jumpa plak blog lain (aku dah tak ingat blog apa) diorang cari barang2 utk birthday party kat kedai D.I.Y kat Jusco Tmn Equien Seri Kembangan...nak pegi dari opis aku mmg la x jauh sgt tapi aku nie x berapa pandai jln kat situ....so aku decided pegi kedai D.I.Y kat Seri Manja Petaling Jaya dekat sikit bila nak balik rumah, (dlm hati berdoa harap2 ada la brg yg aku nak). D.I.Y stands for DO IT YOURSELF..so bila dah smpai kedai tu pepandai la ko cari sendiri ye....Alhamdullilah nasib baik ade barang 2 yg aku nak tue..harga pun murah berbanding ngan kedai2 lain.....kira berbaloi-baloi la....Antara barang yg aku beli kat kedai D.I.Y ialah......



hat party

ballons


Flag Banner..


wisel party..bingit telinga den..


ada 1 lagi barang yg takde kat kedai tu maybe dah abis kot...barang tu bila kita tekan / tarik dia akan keluarkan semua smpah sarap (rambu ramba)..abis bersepah laman rumah mak aku...hehehe brg nie aku beli kat kedai kek italy bakeri kat melaka....pic lupa nak ambil...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...